Câteva lucruri pe care ar trebui să le ştie bărbaţii despre noi!!!

4 Dec

1.  Ar fi frumos ca macar atunci când gresiţi sa spuneţi macar  „Iartă-mă iubita mea,am gresit..AMÂNDOI,nu numai eu” ..şi tot ar fi ceva..:))

2. Oricât de mult v-am iubi, tot vom întoarce capul după băieţi care arată bestial în tricouri mulate.Ups ( hai ca privitul nu face rau nimanui,daca e sa tinem cont de faptul ca si voi va uitati dupa gagici super bestiale cu rochite pana sub fundulet.. si noi nu va zicem nimic..)

3. Dacă ne minţiţi, vă părăsim! CATEGORIC

4. Ne-ar placea să ne îmbrăţişaţi mult mai mult decât o faceţi!

5. “Bine” nu este un raspuns la intrebarea “cum arat?”

6. Ne place să ne sunaţi voi, pentru că nu vrem să părem insuportabile. (dar când uitaţi, ne călcăm pe inimă şi vă apelăm, chiar dacă nu am vrea asta, nu, nu)

7. Ne este frică să ne pierdem independenţa!!

8. Vă iertăm repede şi de mai multe ori decât am vrea.

9. Puteţi oricând să ne împăcaţi cu un cadou. Merge de fiecare dată (pantofi, rochite, genţi merg ca unse după o ceartă)

10. Aţi greşit cu ceva? Dacă vi se pare că nu ne-am supărat, aflaţi că nu e adevărat. Citiţi punctul de mai sus ca să ştiţi cum să ne împăcaţi.

11. Am un cd cu Mariah Carey şi nu mi-e frică să îl folosesc. Ba mai mult, am unul şi cu Celine Dion! Aşa că staţi cuminţi!

12. Dacă ne comparăm burtica cu un marsupiu sau cu altele (gen aluat, bezea), voi trebuie să negaţi sau măcar să tăceţi. Şi fără bancuri!!

13. Bărbatul visurilor noastre ne scoate în oraş din când în când şi ne cumpără flori, bomboane. Voi?? Ia încercaţi!

14. Sunteţi chiar simpatici în hanorace cu glugă sau bluze largi.

15. Nu trebuie să ne spuneţi niciodată ce să facem!!!! (dacă facem sensul giratoriu de vreo 6 ori, puteţi să ne ghidaţi puţin)

16. Dacă dormim până târziu ar fi frumos să mai faceţi şi voi micul dejun.

17. Dacă ne intrebaţi direct, şanşele să fim de acord cu voi cresc!!

18. Ne considerăm importante când ne cereţi păreri şi sfaturi.

19. Nu ne plac băieţii care nu sunt în stare să ia o hotârăre.

20. Poate visăm să devenim vedete, voi nu aveţi voie să faceţi glume pe seama asta.

21. Suntem fericite când ne ţineţi de mână.

22. Sunteti sexy când: vă bărbieriţi, reparaţi chestii prin casă, conduceţi, mancaţi piersici sau mere, va jucaţi cu copii.

23. Vrem să ştim ce simţiţi pentru noi, des, zilnic, o data la patru ore!!

24. Vrem să fim cel mai bun lucru care vi s-a întâmplat vreodata, aşa că apreciaţi eforturile!

25. Dacă nu ne simţim iubite, căutam dragostea în altă parte!

26. Discuţiile despre foşti ar trebui evitate….mereu.

27. Ne place sa auzim ce aveţi în cap, dar chiar nu are niciun rost! 😀 hehe

28. Aniversările primesc bonusuri. Încercaţi să vi le amintiţi pe toate!

29. Uneori sunteţi chiar sexi transpiraţi.

30. Consultaţi o femeie înainte să faceţi un cadou!

31. Trebuie să ne întâmpinaţi mereu cu un sărut, chiar dacă naţionala joacă nu ştiu ce meci important cănd ajungem acasă.

32. Se cheamă înşelat orice faceţi cu ea şi nu vreţi să ştim, auzim, vedem, citim noi!

33. Preferăm să ne părăsiţi decât să ne inşelaţi!

34. Noi ne amintim totul despre relaţia noastră (avem o memorie de elefant din naştere, când e vorba de o relatie, primul sarut,data ora,loc,al doilea sarut,a doua intalnire,prima,ultima,prima zi in care ne-am tinut de mana si lista ar putea continua)

35. Vrem si ne place sa primim flori,complimente!

36. Ne dorim din tot sufletul ,sa va mai amintiti si voi de aniversarea noastra de 1001 ani.Sau macar de cea lunara,daca intelegeti ce vreau sa spun

37. Oricum, ar trebui să ştiţi mult mai multe si sunt mult mai multe de 36 la numar, dar FOLOSIŢI-VĂ  si VOI MEMORIA!!!

(Am scris de 2 ori despre aniversare,dar nu are nimic,sa zicem ca poate asa  va intra in cap. Si ce intra,sa nu mai iasa de acolo!  :)) )

Gata..

