Smile please!

22 Oct

Se poate sa mai si zambim?

Mai multe persoane (printre care si sora mea, haha) imi spun ca sunt o pesimista de fapt. Ca sunt ca Mircea Badea caruia nu ii convine nimic si ca am devenit o pretentioasa.  De ce? Pentru ca nu ies singura din casa sau la plimbare, nu imi place muzica asta “noul trend” care obsedeaza pe toata lumea, nu imi plac petrecerile banale, grotesti in care toata lumea se imbata si incep sa se cupleze iar a 2-a zi ..like what?who?when?, dar nici cele prea fitoase, nu imi plac cluburile studentesti pentru ca sunt pline de marlani, dar nici cluburi precum “divinitatea nr 1″ din Iasi gen The office lounge sau Skin; la fel si cu oamenii, nici asa, nici asa. Prietenii mei spun ca e bine sa fiu selectiva, dar ca de fapt exagerez; ca de fapt cand eram mai mica eram mai sociabila si ca acum greu imi intra cineva in “zona prieteniei”.

Stiti ceva? Nu aveti dreptate! Ha, ce bine ma simt! :D Eu ma bucur de multe  in viata si sunt optimista, imi plac multe si ma fac sa zambesc o multitudine de intamplari si lucruri marunte zi de zi. De fapt, sunt atat de optimista si fericita incat parca am in fiecare zi in geanta un rasarit de soare la care ma uit mereu cand exista posibilitatea sa ma intristez. Sa fie oare cineva de vina pentru toate astea? hmm..

De fapt, toti oamenii ar putea sa fie optimisti, daca si-ar dori asta. Nu conteaza cat de multi bani ai, ce masina conduci sau pe cine ai la brat, motive de bucurie sunt multiple. Eu nu sunt plina de bani, nu am nici masina si sunt si singura si totusi gasesc motive sa zambesc zilnic. Faptul ca (recunosc) m-am transformat putin si am devenit mai stricta in ceea ce priveste viata mea se datoreaza tot faptului ca incerc mereu sa fiu fericita. De ce sa suport ceva care nu imi face placere, cand de fapt am o alternativa? Mereu exista o alternativa pentru a fi intr-adevar fericit. Trebuie doar sa crezi si sa vrei.

De ce viata e frumoasa? Pentru ca e singura pe care o avem! :)

Ce se intampla in Vegas, ramane in Vegas….dar ce se intampla in mintea mea, va spun si voua! :)

Sunt fericita pentru ca:

– sunt oameni langa mine care ma apreciaza pentru ceea ce sunt/ce fac  si care nu vor sa ma schimbe!

–  fiecare zi este diferita

–  in fiecare dimineata ma trezesc cu o melodie in gand care ma binedispune, si o ascult,si dansez pe ea si o fredonez pana ma satur

–  micile realizari,sunt adevaratele bucurii/impliniri care te fac sa te simti extraordinar

–  imi iubesc viata

–  sunt independenta si puternica

–  am banii mei si nu depind de nimeni

–  am reusit performanta de a-mi darui 3 excursii din banutii mei,printre care si Barcelona :)) (sunt la inceput de drum,don’t laugh)

–   mi-am demonstrat si am demonstrat si altora ca, DREAMS DO COME TRUE! And it feels soooo good..

–  sunt fericitaaaaaaaaaa fara sa stiu de ce si cum

–  vreau si pot

–  studiez si fac ce imi place. Ma duc la facultate cu drag . Ma incanta si ma fascineaza cand vad ca am in fata un viitor pe care mi-l pot face cu propriile maini si care e de fapt si cea mai mare pasiune a mea.

– am o familie frumoasa, tanara si vesela.

–  am 2 joburi part-time pe care le iubesc la nebunie

–  cineva de acolo de Sus Ma iubeste.

–  am o viata noua

–  unele persoane imi fac viata mai frumoasa

–  voi pleca peste 2 saptamani in Barcelona

–  am examene in perioada imediat urmatoare,dar eu tot plec in Barcelona

–  voi ramane in Bucuresti la intoarcere, nu stiu pentru cat timp,dar nu ma plang  si asta pentru ca ma voi intalni cu cineva foarte special si drag mie 🙂

–  abia astept 😡

– desi scriu prostii pe blog, unora le plac! :))

– daca unora le plac,eu sunt fericita!

Doamne cate motive! :) ) Nu ma mai suport asa de fericita! :) ) Si daca va intrebati daca am prieten si el m-a determinat sa fiu asa, ei bine, nu am. Cel putin nu langa mine!

Adios, amigos!

