Arhiva | 12:14 AM

La multi ani,iubita mea prietena,Andrutza!

15 sept.

Astazi este ziua ta! O zi la fel de frumoasa si de speciala ca si tine! Uite,nici vara nu se lasa plecata in luna in care trebuia sa fie frig si urat! Esti o norocoasa! Si eu sunt si mai norocoasa, ca te am pe tine,draga mea prietena!

De 10 ani suntem prietene! Da,cand am numarat,nu mi-a venit sa cred! Atat de multi ani,si au trecut atat de repede! Mai ieri parca eram pe bancile scolii,mazgalindu-le  cu numele baietilor pe care ii placeam.Avem atat de multe amintiri,intamplari,atat hazlii cat si triste impreuna.Am trecut prin multe ,si totusi am ajuns pana aici.Imi amintesc cu drag certurile noastre.Nu durau mai mult de 2 minute + 30 de secunde de suparare,urmate de o portie buna de ras :)).Si asta pentru ca ne certam din toate nimicurile.Partea buna este ca ne dadeam seama imediat de prostia facuta..

Nu vreau sa ma insir cu toate lucrurile facute  in 10 ani.Vreau doar sa iti multumesc ca existi,ca imi esti aproape mereu,ca ma iubesti si imi doresti mereu binele,ca suferi atunci cand sufar si eu, ca nu ceri nimic mai mult decat iubire,intelegere si respect!

Trecand peste,

Sunt extrem de bucuroasa ca, in cei 10 ani,nu am lipsit niciodata de la ziua ta de nastere! Si sper sa fie asa mereu.

Iti doresc tot binele din lume inzecit,pentru ca meriti.Iti doresc sa reusesti pe toate planurile,sa iti duci la bun sfarsit toate dorintele,sa nu te lasi niciodata la greu si sa lupti pentru tine si viitorul tau.Sa ti se indeplineasca dorintele pentru ca,nu sunt ne-realizabile, si sa fii sanatoasa ca sa le poti face pe toate.Noroc si bafta ai,pentru ca esti in zodia Fecioara ! :d

Imi doresc sa fim asa si peste ani..noi doua,alaturi de copilasii nostri.Asta este cea mai mare dorinta a mea!

Te iubesc!

Mereu a ta, Teutza! :*